Michaela Benešová

Bakalářská práce

Využití employer brandingu při náboru pracovníků do společnosti Z-AGENCY s.r.o.

Use of employer branding in the recruiting process in the Z.AGENCY s.r.o. company �
Anotace:
Tématem práce je vysvětlit význam Employer brandingu při náboru pracovníků společnosti Z-AGENCY s.r.o., která se zabývá tvorbou a realizací teambuildingů. Práce bude řešit pomocí dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů aktuální situaci při náboru pracovníků. Práce navrhne možná opatření pro zefektivnění a správné zacílení pro oslovení potenciálních vhodných kandidátů do společnosti.
Abstract:
The topic of this work is to explain the importance of Employer branding in the recruitment process in the company Z-AGENCY s.r.o., which is creating and realizing teambuilding. Using a questionnaire survey and structured interview is this thesis analyzing and suggesting the techniques usable at the recruitment. The work will propose possible measures for streamlining and easier targeting potentially …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management