Politický marketing - Image politických stran v ČR – Veronika Jeřábková
Veronika Jeřábková
Diplomová práce
Politický marketing - Image politických stran v ČR
Political marketing - Image of political parties in the Czech republic
Anotace:
Tématem diplomové práce je politický marketing se zaměřením hlavně na marketingovou komunikaci českých politických stran. Název práce je "Image politických stran v ČR" a popisuje užití politického marketingu jeho metod a nástrojů v českém politickém prostředí. Nejprve jsou v práci popsány postupy politického marketingu hlavně v oblasti komunikace politických stran, a jak jednotlivé nástroje komunikace …víceAbstract:
The topic of this thesis is political marketing with a focus on marketing communication of Czech political parties. Its title is "Image of political parties in the Czech republic" and describes use of political marketing and its methods or instruments in Czech political environment. At first the thesis describes methods of political marketing especially marketing communication and how five chosen Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25146
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25146
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva