Veronika Jeřábková

Diplomová práce

Politický marketing - Image politických stran v ČR

Political marketing - Image of political parties in the Czech republic
Anotace:
Tématem diplomové práce je politický marketing se zaměřením hlavně na marketingovou komunikaci českých politických stran. Název práce je "Image politických stran v ČR" a popisuje užití politického marketingu jeho metod a nástrojů v českém politickém prostředí. Nejprve jsou v práci popsány postupy politického marketingu hlavně v oblasti komunikace politických stran, a jak jednotlivé nástroje komunikace …více
Abstract:
The topic of this thesis is political marketing with a focus on marketing communication of Czech political parties. Its title is "Image of political parties in the Czech republic" and describes use of political marketing and its methods or instruments in Czech political environment. At first the thesis describes methods of political marketing especially marketing communication and how five chosen Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25146