Šárka Nováková

Diplomová práce

Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů

Perception of luxury cosmetic brand called Biotherm by the target group of its consumers
Anotace:
Tato diplomová práce je vypracována na téma Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů. Cílem této diplomové práce je prozkoumat, jak velké povědomí o značce Biotherm je mezi jejími cílovými spotřebiteli, jak tuto značku cílová skupina spotřebitelů vnímá a její postavení na trhu. Na základě analýzy marketingového mixu značky bylo zjišťováno, zda je správně nastavený marketingový …více
Abstract:
The content of the diploma thesis is dealing with the perception of luxury cosmetic brand called Biotherm by the target group of its consumers. The aim of the thesis is to find out how much the brand is known among its target consumers, how the consumers perceive the brand and the its position on the market. The analysis of the marketing mix determined whether the marketing mix was set up correctly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Radka Borovičková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79754

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management