Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů – Šárka Nováková
Šárka Nováková
Diplomová práce
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Perception of luxury cosmetic brand called Biotherm by the target group of its consumers
Anotace:
Tato diplomová práce je vypracována na téma Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů. Cílem této diplomové práce je prozkoumat, jak velké povědomí o značce Biotherm je mezi jejími cílovými spotřebiteli, jak tuto značku cílová skupina spotřebitelů vnímá a její postavení na trhu. Na základě analýzy marketingového mixu značky bylo zjišťováno, zda je správně nastavený marketingový …víceAbstract:
The content of the diploma thesis is dealing with the perception of luxury cosmetic brand called Biotherm by the target group of its consumers. The aim of the thesis is to find out how much the brand is known among its target consumers, how the consumers perceive the brand and the its position on the market. The analysis of the marketing mix determined whether the marketing mix was set up correctly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Radka Borovičková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Přímý marketing vybraných luxusních značek
Mai Hoa Nguyen -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak