Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů – Šárka Nováková
Šárka Nováková
Master's thesis
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Perception of luxury cosmetic brand called Biotherm by the target group of its consumers
Abstract:
Tato diplomová práce je vypracována na téma Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů. Cílem této diplomové práce je prozkoumat, jak velké povědomí o značce Biotherm je mezi jejími cílovými spotřebiteli, jak tuto značku cílová skupina spotřebitelů vnímá a její postavení na trhu. Na základě analýzy marketingového mixu značky bylo zjišťováno, zda je správně nastavený marketingový …moreAbstract:
The content of the diploma thesis is dealing with the perception of luxury cosmetic brand called Biotherm by the target group of its consumers. The aim of the thesis is to find out how much the brand is known among its target consumers, how the consumers perceive the brand and the its position on the market. The analysis of the marketing mix determined whether the marketing mix was set up correctly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79754
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Radka Borovičková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Přímý marketing vybraných luxusních značek
Mai Hoa Nguyen -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak