Šárka Nováková

Master's thesis

Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů

Perception of luxury cosmetic brand called Biotherm by the target group of its consumers
Abstract:
Tato diplomová práce je vypracována na téma Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů. Cílem této diplomové práce je prozkoumat, jak velké povědomí o značce Biotherm je mezi jejími cílovými spotřebiteli, jak tuto značku cílová skupina spotřebitelů vnímá a její postavení na trhu. Na základě analýzy marketingového mixu značky bylo zjišťováno, zda je správně nastavený marketingový …more
Abstract:
The content of the diploma thesis is dealing with the perception of luxury cosmetic brand called Biotherm by the target group of its consumers. The aim of the thesis is to find out how much the brand is known among its target consumers, how the consumers perceive the brand and the its position on the market. The analysis of the marketing mix determined whether the marketing mix was set up correctly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Radka Borovičková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79754