Bc. Alena Kolářová

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané neziskové organizace

Marketing strategy of chosen non-profit organization
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možností uplatnění marketingových aktivit v neziskovém sektoru na příkladu vybrané organizace - Nadace Partnerství. Hlavním cílem této práce je stanovení marketingové strategie organizace, tzn. produktové, cenové, distribuční a propagační strategie, přičemž největší část práce je věnována na přání vedení organizace rozboru produktového portfolia a stanovení produktové strategie …viac
Abstract:
The thesis is concerned with possibility of application marketing activities in non-profit sector on example of chosen organization – Nadace Partnerství. The main goal of this paper is determination of marketing strategy of the organization, i. e. product, price, place and promotion strategy, where the largest part of the thesis is dedicated at organization´s high management´s request to analysis of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedúci: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Rosenmayer, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration