Marketingová strategie vybrané neziskové organizace – Bc. Alena Kolářová
Bc. Alena Kolářová
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Marketing strategy of chosen non-profit organization
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možností uplatnění marketingových aktivit v neziskovém sektoru na příkladu vybrané organizace - Nadace Partnerství. Hlavním cílem této práce je stanovení marketingové strategie organizace, tzn. produktové, cenové, distribuční a propagační strategie, přičemž největší část práce je věnována na přání vedení organizace rozboru produktového portfolia a stanovení produktové strategie …viacAbstract:
The thesis is concerned with possibility of application marketing activities in non-profit sector on example of chosen organization – Nadace Partnerství. The main goal of this paper is determination of marketing strategy of the organization, i. e. product, price, place and promotion strategy, where the largest part of the thesis is dedicated at organization´s high management´s request to analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/axw50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Rosenmayer, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Karina Zaitseva -
Marketingová strategie organizace
Kateřina Slezáková -
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ