Valentýna MICHÁLKOVÁ

Bachelor's thesis

Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque

The success of marketing strategy of L'Oréal Paris in the Czech Republic
Abstract:
This barchelor's thesis concentrates on the brand L'Oréal Paris. On the basis of a survey we analyse the cosmetic market in the Czech Republic and we establish the actual status of this brand among the costumers.
Abstract:
Ce mémoire se concentre sur la marque L'Oréal Paris. ? la base du sondage nous analysons le marché des cosmétiques en République tcheque et nous fixons le statut actuel de la marque parmi les consommateurs.
 
 
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MICHÁLKOVÁ, Valentýna. Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses r6wjuz r6wjuz/2
3/5/2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.