Valentýna MICHÁLKOVÁ

Bachelor's thesis

Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque

The success of marketing strategy of L'Oréal Paris in the Czech Republic
Abstract:
This barchelor's thesis concentrates on the brand L'Oréal Paris. On the basis of a survey we analyse the cosmetic market in the Czech Republic and we establish the actual status of this brand among the costumers.
Abstract:
Ce mémoire se concentre sur la marque L'Oréal Paris. ? la base du sondage nous analysons le marché des cosmétiques en République tcheque et nous fixons le statut actuel de la marque parmi les consommateurs.
 
 
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MICHÁLKOVÁ, Valentýna. Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses r6wjuz r6wjuz/2
3. 5. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.