Mgr. Jana Březinová

Bakalářská práce

Storyline in teaching English to young learners

Storyline in teaching English to young learners
Anotace:
Tato práce “Storyline in teaching English to young learners” se zabývá Skotskou výukovou metodou nazvanou “Storyline”. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřila na její charakteristiku a výhody, které má pro žáky a učitele, kritéria výběru příběhů, jak je v souladu s českým školským systémem a možnými mezipředmětovými vztahy. Praktická část ukazuje příklady …více
Abstract:
The work “Storyline in teaching English to young learners” deals with a Scottish teaching approach called Storyline. The work is divided into theoretical and practical parts. In the first part I focused on its characteristics and benefits for pupils and teachers, the criteria for story selection, how it fits the Czech school system and possible cross-curricular links. The practical part shows examples …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina