Bc. Lucie Kambová

Master's thesis

Marketing communication for newly launched products in selected market

Marketing communication for newly launched products in selected market
Abstract:
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in selected mar-ket. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009.Práce se soustředí na možné způsoby komunikace produktů, které jsou ve fázi zavádění na trh v závislosti na druhu rozšíření již známé značky. Stejně tak se zaměřuje na trh s dětskou kosmetikou, který slouží jako pole implementace výzkumu pro účely tématu této práce. V rámci zmíněného …more
Abstract:
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in a selected mar-ket. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.This thesis focuses on how to use marketing communication at the launch stage of a new product, where such launch relates to an extension of already known brand. Also under scrutiny is the kids’ toiletries market, which is the field of re-search for the thesis’ topic. In …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management