Tereza MOLITOROVÁ
Master's thesis
Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ
The reading comprehension of pupils of the the third year of elementary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na srovnání vlivu vyučovacích metod čtení, analyticko-syntetické a genetické, na úroveň čtení žáků 3. tříd a jejich čtenářskou gramotnost. Měření probíhalo ve dvou fázích, první na podzim 2019 a druhé na podzim roku 2020. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu čtenářská gramotnost, postavení čtenářské gramotnosti v rámci českých kurikulárních dokumentů …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on a comparison of main reading styles taught in Czech schools, analytic-synthetic and genetic, in terms of their influence on reading with comprehension skills of 3rdgrade pupils. The research was carried out in 2 parts, first in the fall of 2019, second in the fall of 2020. The theoretical part of this thesis aims at terms like reading literacy, status of reading literacy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2021
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOLITOROVÁ, Tereza. Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Realizace kognitivní hry s podporou pro eyetracker
David ZÁRUBA