Kateřina Šebestová

Diplomová práce

Nákupní signály zákazníků na trhu módy

Purchasing Signals of Customers in the Fashion Market
Anotace:
V současné době je trh módy velmi rozvinutým, ale také velmi konkurenčním prostředím. Konkurentů na trhu je velmi mnoho, a rozdíly mezi nimi jsou velmi malé, proto je těžké se na trhu prosadit. Z tohoto důvodu se mnohé společnosti snaží najít efektivní způsob, jak zaujmout a udržet si zákazníka. Jak vychází z mnoha vědeckých studií, jedním z předpokladů úspěchu na trhu je aktivní naslouchání a navazování …více
Abstract:
The fashion market is very advanced and competitive in these days. There are many companies with little differences between them. That is why it is hard to success. For this reason, many companies are trying to find effective way how to attract and keep customers. According to the scientific studies there are two ways how to success - active listening and building a strong relationship. The objective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedoucí: Vojtěch Klézl
  • Oponent: Hana Pechová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava