Strategie privátních poštovních operátorů vstupujících na trh poštovních služeb v ČR – Ing. Lada Chaloupková
Ing. Lada Chaloupková
Bakalářská práce
Strategie privátních poštovních operátorů vstupujících na trh poštovních služeb v ČR
The strategy of private postal operators entering the market for postal services in the Czech republic
Anotace:
Práce se zabývá obecně strategiemi, jejich principy, strategickou analýzou a následným uplatněním v konkrétních společnostech působících v oblasti poštovních služeb na trhu v ČR. Předmětem autorovi tvůrčí práce je návrh strategie fiktivní společnosti při vstupu na český trh.Abstract:
This work deals with general strategies, their principles, strategic analysis and subsequent application of specific companies operating in the postal services market in Czech republic. Subject to the author of creative work is a strategy shell companies entering the Czech market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALOUPKOVÁ, Lada. \textit{Strategie privátních poštovních operátorů vstupujících na trh poštovních služeb v ČR}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/r7atdj/.
Jak správně citovat práci
Chaloupková, Lada. Strategie privátních poštovních operátorů vstupujících na trh poštovních služeb v ČR. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Stanovení nákladů závazku univerzální poštovní služby
Jan Roth -
Poštovní služby a jejich regulace
Martin Hron -
Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis
Tereza Šubová -
Možnosti aplikace CRM v rámci poštovního operátora Mediaservis
Lukáš Křivka -
Řízení lidského kapitálu v oblasti poštovních služeb
Dalibor Gottwald -
Kritické zhodnocení nabízeného portfolia a možnosti jeho rozvoje u poštovního operátora Mediaservis
Iva Lohynská -
Exit strategie pro cloudové aplikace OneDrive a Sharepoint
Iva Nováková -
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková