Bc. Krutílková Krutílková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti a zároveň navržení doporučení pro zlepšení. V první kapitole se nachází vymezení základních pojmů problematiky marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. Druhá kapitola se zaměřuje na představení společnosti a její srovnání s konkurencí. Ve třetí kapitole je na základě získaných sekundárních …více
Abstract:
The Bachelor thesis aims to evaluate particular tools of the marketing mix of a selected company and propose recommendations for the improvement. The first chapter defines basic concepts of marketing, marketing mix and marketing research. The second chapter focuses on the introduction of the company and its comparison with competitors. The third chapter assesses the current marketing mix setup and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/cqjls/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management