Bc. Krutílková Krutílková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti a zároveň navržení doporučení pro zlepšení. V první kapitole se nachází vymezení základních pojmů problematiky marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. Druhá kapitola se zaměřuje na představení společnosti a její srovnání s konkurencí. Ve třetí kapitole je na základě získaných sekundárních …more
Abstract:
The Bachelor thesis aims to evaluate particular tools of the marketing mix of a selected company and propose recommendations for the improvement. The first chapter defines basic concepts of marketing, marketing mix and marketing research. The second chapter focuses on the introduction of the company and its comparison with competitors. The third chapter assesses the current marketing mix setup and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management