Bc. Michal Moravec

Bachelor's thesis

Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama

The new media and tv advertisement
Abstract:
This paper is a short overiew on selfpromo problematics and brings basic definitions of this genre. It tries to place selfpromo into context od theoretical concepts connected to new media and sketch connection with other classes, like marketing or psychology. Practical part of this work is a presentation showreel. The text contains whole selfpromo shot production process from basic thoughts and strategic …viac
Abstract:
Tento text je krátkym nahliadnutím na problematiku selfproma a prináša základné vymedzenie tohto žánru. Snaží sa zasadiť selfpromo do kontextu teoretických konceptov týkajúcich sa nových médií a naznačiť súvislosti v rámci rôznych ďalších oblastí života, napríklad marketingu alebo psychológie. Praktickou súčasťou práce je prezentačný showreel. V texte je zachytený celý proces výroby tohto selfpromo …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedúci: Mgr. David Kořínek
  • Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií