Bc. Kristina Zhitnova

Diplomová práce

Marketing Management and marketing planning

Marketing Management and marketing planning
Abstract:
This diploma thesis describes development of the globalization process and basic tools of marketing management and planning. The correct usage of those disciplines could help to deliver customer value at a profit. Particularly in today’s world, society is expecting much more from business issues than in the past. The first part of the thesis represents detailed description of the marketing development …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní