Jak četba knihy ovlivňuje představivost, slovní zásobu a komunikaci u dětí na 1. stupni ZŠ – Markéta BITALOVÁ
Markéta BITALOVÁ
Bachelor's thesis
Jak četba knihy ovlivňuje představivost, slovní zásobu a komunikaci u dětí na 1. stupni ZŠ
Book reading affects imagination, vocabulary and communication of children at primary school
Abstract:
Problematika rozvoje čtenářské gramotnosti je v současnosti značně aktuálním tématem, kterému je na různých úrovních věnována podstatná pozornost. Hlavním cílem této práce je zjistit, zdali má čtení knih vliv na představivost, rozvoj slovní zásoby a komunikace u dětí na 1. stupni základní školy. Dílčím cílem je popsat pojmy, které se vztahují k tématu.Abstract:
The development of reading literacy is currently very actual topic which is receiving significant attention on various levels. The main goal of this thesis is to find out whether the reading affects imagination, increases vocabulary and improves communication of children at primary school. Patrial goal is to describe concepts related to this topic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Buchtová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BITALOVÁ, Markéta. \textit{Jak četba knihy ovlivňuje představivost, slovní zásobu a komunikaci u dětí na 1. stupni ZŠ}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/r7kxyb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BITALOVÁ, Markéta. Jak četba knihy ovlivňuje představivost, slovní zásobu a komunikaci u dětí na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy in After School Setting / Pedagogy in After School Setting
Theses on a related topic
-
Komunikace obrazem na ZŠ - aktivní knížka Mluvící obrazy
Lenka Hučínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights