Kristýna Řeháková

Bachelor's thesis

Tvorba marketingové strategie pro firmu vstupující na český trh

Creating a marketing strategy for a company entering the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro německý online obchod s módou Zalando. Hlavním cílem práce je sumarizace doporučení pro tvorbu marketingového mixu, která jsou získána na základě provedených analýz a marketingových šetření. Teoretická část popisuje kroky, které je doporučeno při vstupu na zahraniční trh následovat. Praktická část je orientovaná na analytická a marketingová …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the creating of a marketing strategy for the German online fashion platform Zalando. The main aim of the thesis is to summarize recommendations for the creation of a marketing mix, which are obtained on the basis of analysis carried out and marketing surveys. The theoretical part describes the steps that are recommended to follow when entering a foreign market. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: Jiří Urbánek, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management