Tvorba marketingové strategie pro firmu vstupující na český trh – Kristýna Řeháková
Kristýna Řeháková
Bachelor's thesis
Tvorba marketingové strategie pro firmu vstupující na český trh
Creating a marketing strategy for a company entering the Czech market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro německý online obchod s módou Zalando. Hlavním cílem práce je sumarizace doporučení pro tvorbu marketingového mixu, která jsou získána na základě provedených analýz a marketingových šetření. Teoretická část popisuje kroky, které je doporučeno při vstupu na zahraniční trh následovat. Praktická část je orientovaná na analytická a marketingová …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the creating of a marketing strategy for the German online fashion platform Zalando. The main aim of the thesis is to summarize recommendations for the creation of a marketing mix, which are obtained on the basis of analysis carried out and marketing surveys. The theoretical part describes the steps that are recommended to follow when entering a foreign market. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Jiří Urbánek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn