Vít Čepera

Bachelor's thesis

Franchising jako metoda vstupu na trh

Franchising as the entry mode to the market
Anotácia:
Tato bakalářská práce popisuje frachsising jako formu vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická vysvětluje základní pojmy, zabývá se historií franchisingu, postupem při jeho zakládání a výhodami a nevýhodami tohoto druhu podnikání. Praktická část pohlíží na franchisingový koncept společnosti Subway ve světě a v České republice.
Abstract:
This bachelor thesis deals with franchising as the possible entry method to the market. It is divided into two parts. The theoretical part explains basic definitions, contains histrory of franchising, the way how to strt franchisig business and advantages and disadvantages of this enterprise. The practical part describes the Subway franchise in the Czech republic and around the world.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedúci: Lenka Turnerová
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22461

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma