Jiří Polehradský

Bachelor's thesis

Diagnostika ve školní třídě

Classroom Diagnostics
Abstract:
Bakalářská práce se je zaměřena na diagnostiku ve školní třídě. V teoretické části bakalářské práce je vymezen pojem pedagogická diagnostika, diagnostika žáka a diagnostika kli-matu třídy. V praktické části bakalářské práce je popsána kvalitativní strategie výzkumu s využitím polostrukturovaných rozhovorů s učiteli a interpretovány a diskutovány výsledky výzkumu.
Abstract:
The bachelor´s thesis is focused on classroom diagnostics. The theoretical part of the ba-chelor´s thesis defines terms such as pedagogical diagnostics, pupil assessment and classro-om climate assessment. In the practical part of the bachelor´s thesis is described qualitative research strategy based on semi-structured interviews with teachers and the research results are interpreted and discussed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Monika Tannenbergerová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Polehradský, Jiří. Diagnostika ve školní třídě. Brno, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy