Jiří Polehradský

Bakalářská práce

Diagnostika ve školní třídě

Classroom Diagnostics
Anotace:
Bakalářská práce se je zaměřena na diagnostiku ve školní třídě. V teoretické části bakalářské práce je vymezen pojem pedagogická diagnostika, diagnostika žáka a diagnostika kli-matu třídy. V praktické části bakalářské práce je popsána kvalitativní strategie výzkumu s využitím polostrukturovaných rozhovorů s učiteli a interpretovány a diskutovány výsledky výzkumu.
Abstract:
The bachelor´s thesis is focused on classroom diagnostics. The theoretical part of the ba-chelor´s thesis defines terms such as pedagogical diagnostics, pupil assessment and classro-om climate assessment. In the practical part of the bachelor´s thesis is described qualitative research strategy based on semi-structured interviews with teachers and the research results are interpreted and discussed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Monika Tannenbergerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Polehradský, Jiří. Diagnostika ve školní třídě. Brno, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika