Vplyv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevníkov v regióne Banská Štiavnica – Bc. Dorota Šufliarska
Bc. Dorota Šufliarska
Diplomová práce
Vplyv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevníkov v regióne Banská Štiavnica
Vliv faktorů kvality služeb na loajalitu návštěvníků v regionu Banská Štiavnica
Anotace:
ŠUFLIARSKA, D. Vliv faktorů kvality služeb na loajalitu návštěvníků v regionu Banská Štiavnica. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně. 2022. Diplomová práce se zabývá hodnocením úrovně vlivu faktorů kvality služeb destinace na spokojenost a loajalitu návštěvníků v regionu Banská Štiavnica. Spokojenost je zkoumána ve dvou obdobích a to v letní a zimní sezóně. Pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
ŠUFLIARSKA, D. The influence of service quality factors on the visitor’s loyalty in the region of Banská Štiavnica. Diploma thesis. Brno: Mendel University. 2022. The diploma thesis deals with the evaluation of the level of influence of the quality factors of the destination services on the satisfaction and loyalty of visitors in the Banská Štiavnica region. Satisfaction is examined in two periods …víceAbstract:
ŠUFLIARSKA, D. Vplyv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevníkov v regióne Banská Štiavnica. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne. 2022. Diplomová práca sa zaoberá hodnotením úrovne vplyvu faktorov kvality služieb destinácie na spokojnosť a lojalitu návštevníkov v regióne Banská Štiavnica. Spokojnosť je skúmaná v dvoch obdobiach a to v letnej a zimnej sezóne. Pomocou dotazníkového …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.
- Oponent: Ida Rašovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUFLIARSKA, Dorota. \textit{Vplyv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevníkov v~regióne Banská Štiavnica}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/r7wqwe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Podnikový management
Práce na příbuzné téma
-
Benchmarking turistických oblastí Južnej Moravy na základe spokojnosti návštevníkov
Martina Príbulová -
Spokojnosť zahraničných návštevníkov v destinácii Jižní Morava
Lenka Blažeková -
Vplyv emócii na spokojnosť a lojalitu návštevníkov destinácií Českej republiky
Dominika Šteflíková -
Analýza spokojenosti návštevníku Pivních slavností HOSTAN
Tomáš Mikulčík -
Profil a spokojenost návštěvníka s návštěvou Hranické propasti
Edita HENDRYCHOVÁ -
Analýza spokojenosti návštevníků lázní s nabídkou služeb
Jiří Portl -
Spokojnosť a lojalita v turistickej oblasti Slovácko
Soňa Kršíková -
Lojalita návštevníka kúpeľnej destinácie
Michal Jankovič