Ing. Andrea Doleželová, BA (Hons)

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace, zejména pak oblasti integrované marketingové komunikace a synergickému efektu, který vzniká působením jednotlivých marketingových nástrojů. Předmětem práce je analýza a zhodnocení marketingových komunikačních nástrojů Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR. Cílem je tedy posouzení využívaných komunikačních nástrojů Všeobecné zdravotní pojišťovny …více
Abstract:
The thesis is devoted to the functionality of marketing communications, especially the area of integrated marketing communication and the synergistic effect by various marketing tools . The goal of the thesis is the analysis and evaluation of the marketing communication tools, used by the General Health Insurance of the Czech Republic. The aim is therefore the assessment of communication tools used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní