Iveta DAŇKOVÁ

Bakalářská práce

Inkluzivní přístupy ve vzdělávání žáků na ZŠ

Inclusive approaches in education of pupils in primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přístupy v inkluzivním vzdělávání. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se zabývám jednotlivými pojmy, které se vztahují k současnému inkluzivnímu vzdělávání. Teoretická část obsahuje i legislativu, na základě které se uskutečňuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V praktické části sleduji inkluzivní vzdělávání žáků se …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on possible approaches towards inclusive education. The work is divided between theoretical and practical part. In the theoretical part, the author handles important terms related to the contemporary inclusive education. This part includes the legislative, based on which the education of students with special needs takes place. Within the practical part, the author observes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DAŇKOVÁ, Iveta. Inkluzivní přístupy ve vzdělávání žáků na ZŠ. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta