Tereza Gajdíková
Bachelor's thesis
Umění v reklamě: Andy Warhol
The Art in Advertising: Andy Warhol
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na umění v reklamě, a to konkrétně na odraz tvorby Andyho Warhola ve spojení s reklamním sdělením. Zároveň je důraz kladen i na proble-matiku estetiky. Kromě toho se práce zabývá otázkou, jsou-li běžní pozorovatelé schopni rozlišit mezi reklamou a samotným uměleckým dílem nebo alespoň rozpoznat, zda je reklama uměleckým dílem inspirovaná.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the art of advertising, specifically on the reflection of Andy Warhol´s work in connection with the advertising. At the same time, emphasis is placed on the issue of aesthetics. In addition, the work deals with the question of whether ordinary observers are able to distinguish between advertising and the work of art, or at least recognize whether advertising is inspired …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gajdíková, Tereza. Umění v reklamě: Andy Warhol. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
Barbora Ambrozová -
Reklamní tvorba Alfonse Muchy
Martina Minaříková -
Ladislav Sutnar a jeho reklamní tvorba
Yuliya Shcherbakova -
Ladislav Sutnar a jeho reklamní tvorba
Kristina Zhitnova -
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Kira Smirnova -
Plakátová tvorba v období poetismu: paralely mezi poetismem a reklamním plakátem
Kateřina Luxová -
Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů
Martina Minaříková -
Herberoll - tvorba vizuálního stylu bylinného produktu
Viktorie MAŘÍKOVÁ