Tereza Gajdíková
Bakalářská práce
Umění v reklamě: Andy Warhol
The Art in Advertising: Andy Warhol
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na umění v reklamě, a to konkrétně na odraz tvorby Andyho Warhola ve spojení s reklamním sdělením. Zároveň je důraz kladen i na proble-matiku estetiky. Kromě toho se práce zabývá otázkou, jsou-li běžní pozorovatelé schopni rozlišit mezi reklamou a samotným uměleckým dílem nebo alespoň rozpoznat, zda je reklama uměleckým dílem inspirovaná.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the art of advertising, specifically on the reflection of Andy Warhol´s work in connection with the advertising. At the same time, emphasis is placed on the issue of aesthetics. In addition, the work deals with the question of whether ordinary observers are able to distinguish between advertising and the work of art, or at least recognize whether advertising is inspired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gajdíková, Tereza. Umění v reklamě: Andy Warhol. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
Barbora Ambrozová -
Reklamní tvorba Alfonse Muchy
Martina Minaříková -
Ladislav Sutnar a jeho reklamní tvorba
Yuliya Shcherbakova -
Ladislav Sutnar a jeho reklamní tvorba
Kristina Zhitnova -
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Kira Smirnova -
Plakátová tvorba v období poetismu: paralely mezi poetismem a reklamním plakátem
Kateřina Luxová -
Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů
Martina Minaříková -
Herberoll - tvorba vizuálního stylu bylinného produktu
Viktorie MAŘÍKOVÁ