Konkurenceschopnost cateringových společností v České republice – Bc. Lucie Bartoňková
Bc. Lucie Bartoňková
Master's thesis
Konkurenceschopnost cateringových společností v České republice
Competitiveness catering companies in Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena v první části na objasnění pojmů důležitých k mé práci, jako je konkurenceschopnost, cateringová společnost, bar, marketing. V druhé části mé práce jsem se zaměřila na analýzu českého trhu s barovým cateringem. Začala jsem představením pěti vybraných společností z tohoto oboru. Sledovala jsem postavení těchto firem, abych zjistila jejich konkurenceschopnost. A to především …moreAbstract:
Thesis is focus of explaining a few concepts like competitivenes, catering companies, bar, marketing. In another part of my Diploma Thesis i was focusing on analysis of czech bar market..I started with introducing of 5 choosen companies from this bar market.I was following situation of these companies to find out their competitiveness. Mainly i focused of marketing competitiveness also competitveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6344/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Blanka Zimáková
- Reader: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
Vliv marketingu na konkurenceschopnost podniku
Jan Řízek -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Pavel Hirsch -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Veronika Mamulová -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Barbora Fialová -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
David Nossek -
Konkurence v oblasti poskytování stravovacích služeb
Hana Táborská -
Trh fresh barů a smoothies v české republice
Hana Šťavíková