Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod – Jiří Bayer
Jiří Bayer
Bakalářská práce
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Advertisement and marketing on Internet: use-cases and solutions for e-shop
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možnosti internetové reklamy a marketingu pro internetový obchod. Dále nalézt a vyzkoušet současné nástroje Search Engine Marketing (SEM) a od SEO optimalizace pro vyhledávače se postupně přesunout k možnostem a tvorbě reklam pro internetový obchod. Práce ukazuje jednotlivé možnosti a formy reklam na internetu, které jsou vhodné zejména pro internetové obchody …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to investigate the possibilities of online advertising and marketing for an online shop. Next, find and test the current Search Engine Marketing (SEM) tools, and from SEO search engine optimization to gradually move to the possibilities and creation of ads for the online store. The thesis shows the different possibilities and forms of advertisements on the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Špánek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAYER, Jiří. \textit{Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/r88uvn/.
Jak správně citovat práci
Bayer, Jiří. Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod . Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíBakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Informatika a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová -
Efektivní on-line reklama
Radek Krechler -
Reklama na internetu
Kateřina Zieglerová -
Využití webové analytiky při SEO optimalizaci internetového obchodu
Markéta Kružliaková -
Vývoj webových stránek s implementací webové analytiky
Miroslav Kolařík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses r88uvn r88uvn/2
25. 2. 2019