Bc. Tomáš Oreský
Bakalářská práce
Editor kolizních tvarů
Collision shape editor
Abstract:
The focus of the thesis is to design and implement interactive 3D editor used for creating collision shapes of Bullet physical engine. The text contains service instructions of editor application and the most complex problems associated with editor formation. The practical part also includes a physically controlled game demonstrating the editor application.Abstract:
Táto práca sa zaoberá návrhom a implementáciou interaktívneho 3D editoru, určeného k vytváraniu kolíznych tvarov pre fyzikálny engine Bullet. Text práce obsahuje návod ako editor používať a najzložitejšie problémy spojené s tvorbou editoru. Súčasťou praktickej časti práce je aj fyzikálne riadená hra demonštrujúca použitie editoru.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f71w7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lukáš Kalčok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Arc-Based Vector Graphics Editor
Ondřej Tesáček -
Web Editor of Finite Automata
Patrícia Salajová -
Web editor of large gene regulatory networks in AEON
Norbert Husarčík -
Webový editor omega-automatů
Daniel Pivoňka -
Eletrical Verification Report Editor
Marcel Lukčo -
Web-Based Editor for BPMN4FRSS Models
Tomáš Sedláček -
Online editor and simulator of logic circuits
Tomáš Lacko -
3D editor for the RoFI platform
Martin Štourač