Bc. Tomáš Oreský

Bakalářská práce

Editor kolizních tvarů

Collision shape editor
Abstract:
The focus of the thesis is to design and implement interactive 3D editor used for creating collision shapes of Bullet physical engine. The text contains service instructions of editor application and the most complex problems associated with editor formation. The practical part also includes a physically controlled game demonstrating the editor application.
Abstract:
Táto práca sa zaoberá návrhom a implementáciou interaktívneho 3D editoru, určeného k vytváraniu kolíznych tvarov pre fyzikálny engine Bullet. Text práce obsahuje návod ako editor používať a najzložitejšie problémy spojené s tvorbou editoru. Súčasťou praktickej časti práce je aj fyzikálne riadená hra demonštrujúca použitie editoru.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lukáš Kalčok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu

Práce na příbuzné téma

Všechny práce