Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Bc. Lucie Palasová
Bc. Lucie Palasová
Diplomová práce
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Consumer Preferences of Chosen Groups of Population within the Business Concept of Fair Trade in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se věnuje konceptu fair trade v České republice a přináší hodnocení spotřebitelských preferencí generace X a Y. Jejím cílem je zkoumání chování spotřebitelů při rozhodování předcházejícím nakupování i při samotném pořizování produktů a zkoumání faktorů, které takové rozhodování a nakupování ovlivňují. Výstupem jsou navržená doporučení pro obchodní subjekty prodávající výrobky s označením …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to the concept of fair trade in the Czech Republic and brings the evaluation of consumer preferences of generations X and Y. The aim of this diploma thesis is to inquire into behaviour of consumers while deciding on preceding purchases and also into the procurement of products and to research of factors that influence this deciding and purchases. The result is suggested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALASOVÁ, Lucie. \textit{Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/r8egd5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová
Název
Vložil
Vloženo
Práva