Social media marketing pro vietnamské podniky v České republice – Thu Huyen Le
Thu Huyen Le
Bakalářská práce
Social media marketing pro vietnamské podniky v České republice
Social Media Marketing for the Vietnamese Community in the Czech Republic
Anotace:
Sociální média se stávají pro vietnamské podniky v České republice stále důležitějším marketingovým nástrojem, který nabízí přímou a interaktivní cestu komunikace s vietnamskou komunitou i českými zákazníky. Tato práce identifikuje klíčové výhody, které mohou tyto podniky získat skrze efektivní využití sociálních platforem – od zvýšení povědomí o značce po posílení zákaznických vztahů a loajality. …víceAbstract:
Social media is increasingly becoming a critical marketing tool for Vietnamese businesses in the Czech Republic, offering a direct and interactive path for communication with both the Vietnamese community and Czech customers. This work uncovers the key benefits these businesses can gain through effective use of social platforms – from enhancing brand awareness to strengthening customer relationships …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Phenomenon of Vietnamese Gastronomy in Prague
Nadezhda Novichkova -
How to set-up an IT enterprise for Vietnamese Community in the Czech Republic
Hoang Tung Dinh -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
The development of the Women Rights local group, the proFem case, during the Czech Republic process of ascension to the EU
Alexia Klie Tojal De Almeida