Analyse der Marketingkommunikation am Beispiel der Firma Gienger – Karolína POSPÍŠILOVÁ
Karolína POSPÍŠILOVÁ
Bakalářská práce
Analyse der Marketingkommunikation am Beispiel der Firma Gienger
Analysis of marketing communication of the company Gienger
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication using the example of the company Gienger. The aim of this thesis is to propose an improvement of the company's marketing communication and the effective use of communication tools on the Czech market. In the theoretical part, the terms marketing communication, communication mix and its instruments are first defined. Marketing strategies …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Analyse der Marketingkommunikation am Beispiel der Firma Gienger. Das Ziel dieser Arbeit ist es, eine Verbesserung der Marketingkommunikation des Unternehmens und der effektiven Verwendung von Kommunikationsinstrumenten auf dem tschechischen Markt vorzuschlagen. Im theoretischen Teil werden zuerst die Begriffe Marketingkommunikation, Kommunikationsmix und …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Karolína. Analyse der Marketingkommunikation am Beispiel der Firma Gienger. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Německá filologie / Německá filologie - Němčina pro odbornou a profesní komunikaci