Bc. Juraj Trnovec
Bakalářská práce
Klamavá reklama na internetu
Misleading Advertising on the Internet
Anotace:
Práce "Klamavá reklama na internetu" se zabývá regulací klamavé reklamy z pohledu obchodního zákoníku a také částečně občanského zákoníku. Jako další srovnává její současnou a prvorepublikovou úpravu. Nastiňuje mimo jiné i evropskou komunitární úpravu klamavé reklamy, a zkoumá kombinaci reklamy a internetu a jejího vlivu na průměrného spotřebitele. Závěr je věnován prostředkům ochrany proti nekalé …víceAbstract:
The thesis "Misleading advertising on the Internet" is dealing with the law regulation of misleading advertising considering the view of the commercial code and also partially Civil code. As of next the thesis is comparing nowadays law regulatory of misleading advertising and the First republic law regulatory of the subject. The thesis is also outlining european communitary law regulatory of the subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ipdrc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Kristína Beníčková -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama
Jan Voitl