Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti – Veronika Konečná
Veronika Konečná
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti
Marketing Communications Project for Improving Brand Awareness and Increasing Sales of a Start-up Company
Anotace:
Záměrem diplomové práce je vytvoření projektu, který řeší návrh marketingové komunikace pro vybranou startupovou firmu. Hlavními cíli projektu je navrhnout taková řešení, která povedou ke zvýšení prodejnosti a posílení značky firmy. V praktické části je zanalyzován aktuální stav online i offline marketingové komunikace, pro analýzu vnějšího prostředí je zvolena PESTE analýza a pro analýzu konkurence …víceAbstract:
The master thesis is focused on creating a project which is dealing with marketing commu- nication for a start-up company. The aim of the project is to propose activites which leads to increasing sales and improving brand awareness. To deal with this problem there were used analysis of online and offline marketing communication. PESTE analysis for describing a macro-environmental factors and Porters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONEČNÁ, Veronika. \textit{Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/r9bmn4/.
Jak správně citovat práci
Konečná, Veronika. Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová