Sestavení marketingového plánu firmy Chladírenský servis Jedlička, s.r.o. – Michaela EBRLOVÁ
Michaela EBRLOVÁ
Bakalářská práce
Sestavení marketingového plánu firmy Chladírenský servis Jedlička, s.r.o.
Drawing up a marketing plan of the company Chladírenský servis Jedlička, s.r.o.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu firmy Chladírenský servis Jedlička, s.r.o., kde jsou shrnuty teoretické poznatky, které jsou následně aplikovány v praktickém použití. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teorii marketingového plánování. Nachází se zde definice marketingového plánu, jeho obsah a postupy při tvorbě. Druhá část je praktická, a proto …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the drawing up a marketing plan of the company Chladírenský servis Jedlička s.r.o., where I tried to sum up theoretical observations, which are consequently applied in practical usage. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part contains the theory of marketing plan. In this part we can find the definition of marketing plan, its content and the procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EBRLOVÁ, Michaela. Sestavení marketingového plánu firmy Chladírenský servis Jedlička, s.r.o.. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová