Mnohočetná případová studie vlivu zavedení konceptu vzdělávání mimořádně nadaných dětí do výuky na malotřídní škole – Ing. Bc. Helena Fikarová
Ing. Bc. Helena Fikarová
Diplomová práce
Mnohočetná případová studie vlivu zavedení konceptu vzdělávání mimořádně nadaných dětí do výuky na malotřídní škole
Multiple case study of the influence of Gifted Child Education Programme implementation in the Low-class school.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání mimořádně nadaných žáků v prostředí malotřídní školy. V úvodní části je popsán současný stav poznání o nadaných žácích se zaměřením na typické projevy a specifické vzdělávacích potřeby. Kdo jsou nadaní žáci, jak je identifikovat, jaké jsou možnosti jejich vzdělávání, na tyto otázky je možné najít odpověď v pěti kapitolách. Cílem praktické části je deskripce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Francová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIKAROVÁ, Helena. \textit{Mnohočetná případová studie vlivu zavedení konceptu vzdělávání mimořádně nadaných dětí do výuky na malotřídní škole}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/r9jrq5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Úskalí vzdělávání mimořádně nadaných dětí z pohledu jejich učitelů a rodičů
Jaroslava Kubová -
Podpora regulace projevů chování mimořádně nadaných žáků při vzdělávání
Pavla TRIZNOVÁ -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská -
Výchovné potřeby mimořádně nadaných žáků
Radka Prokopová -
Formy vzdělávání mimořádně nadaných dětí
Ludmila Pavlišová -
Metody a způsoby podpory rozvoje mimořádně nadaných žáků na 1. stupni vybrané ZŠ v Plzeňském kraji
Petra KOTLABOVÁ -
Postoje společnosti ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků
Petra PAJDLOVÁ -
Možnosti školního speciálního pedagoga při rozvoji nadaných a mimořádně nadaných žáků na druhém stupni běžných ZŠ
Markéta DOLEŽALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva