Ing. Lucie Drábová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt

Marketing communication campaign for selected project
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo vyhodnocení nástrojů marketingového mixu a následná realizace marketingové komunikační kampaně a její opětovné vyhodnocení. Důvodem pro volbu tohoto tématu byl můj osobní vztah ke zdravému životnímu stylu. V teoreticko-metodologické části jsem se zabývala základními pojmy z oblasti marketingu, jako je například marketing, marketingový mix, marketingová strategie …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis is evaluation of marketing mix tools and subsequent realization of marketing communication‘s campaign and its re-evaluation. The reason for selection of this topic was my personal relationship with a healthy lifestyle. In the theoretic-methodological part I’m dealing with a basic conception from marketing spere as for example marketing, marketing mix, marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Ing. Mária Čidlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní