Ing. Lucie Drábová

Bakalářská práce

Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt

Marketing communication campaign for selected project
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo vyhodnocení nástrojů marketingového mixu a následná realizace marketingové komunikační kampaně a její opětovné vyhodnocení. Důvodem pro volbu tohoto tématu byl můj osobní vztah ke zdravému životnímu stylu. V teoreticko-metodologické části jsem se zabývala základními pojmy z oblasti marketingu, jako je například marketing, marketingový mix, marketingová strategie …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis is evaluation of marketing mix tools and subsequent realization of marketing communication‘s campaign and its re-evaluation. The reason for selection of this topic was my personal relationship with a healthy lifestyle. In the theoretic-methodological part I’m dealing with a basic conception from marketing spere as for example marketing, marketing mix, marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Ing. Mária Čidlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní