Kateřina Ševčíková

Bakalářská práce

Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně

Draft communication campaign for euro adoption in the Czech Republic: estimated cost of the campaign
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro možné referendum o přijetí eura v České republice. Bakalářská práce vychází ze zkušeností ze Slovenska a Estonska, kde euro již přijali. Bakalářská práce se také zaměřuje na průběh komunikační kampaně před irským referendem o Lisabon-ské smlouvě a Brexitu. Cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační kampaň a její rozpočet …více
Abstract:
The principle of this thesis is the creation of communication strategy for a possible referendum. The bachelor thesis is based on experience from Slovakia and Estonia where the euro has already been accepted. The bachelor thesis also fo-cuses on the course of the communication campaign before the Irish referendum on the Lisbon Treaty and Brexit. The aim of the bachelor thesis is to create a communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta