Celosvětová marketingová strategie klubu FC Barcelona – David Podzimek
David Podzimek
Bachelor's thesis
Celosvětová marketingová strategie klubu FC Barcelona
Global marketing strategy of the FC Barcelona football club
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu FC Barcelona, jakožto předního evropského velkoklubu a jednoho z nejpopulárnějších sportovních klubů na světě. Práce si dává za cíl zanalyzovat přístup zmíněného klubu k marketingovým aktivitám v celosvětovém měřítku a na základě vyhodnocení marketingového výzkumu, který tvoří stěžejní část praktické části, předpoklady fungování jeho …moreAbstract:
This bachelor's dissertation concerns itself with the marketing strategy of the FC Barcelona football club, as a leading European mega-club and one of the most popular sports clubs in the world. The work endeavours to analyse the approach of the aforementioned club to its marketing activities undertaken on a global scale and to inspect the prerequisites for the functioning of its marketing strategy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59673
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Miloš Novák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59673
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Projekt - dokumentární film: Klub je mrtev, ať žije klub!
Jan Švec -
Informační systém pro fotbalový klub TJ Přelovice
Ondřej Šimák -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Lenka Čápová -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha