Celosvětová marketingová strategie klubu FC Barcelona – David Podzimek
David Podzimek
Bakalářská práce
Celosvětová marketingová strategie klubu FC Barcelona
Global marketing strategy of the FC Barcelona football club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu FC Barcelona, jakožto předního evropského velkoklubu a jednoho z nejpopulárnějších sportovních klubů na světě. Práce si dává za cíl zanalyzovat přístup zmíněného klubu k marketingovým aktivitám v celosvětovém měřítku a na základě vyhodnocení marketingového výzkumu, který tvoří stěžejní část praktické části, předpoklady fungování jeho …víceAbstract:
This bachelor's dissertation concerns itself with the marketing strategy of the FC Barcelona football club, as a leading European mega-club and one of the most popular sports clubs in the world. The work endeavours to analyse the approach of the aforementioned club to its marketing activities undertaken on a global scale and to inspect the prerequisites for the functioning of its marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59673
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Miloš Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59673
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt - dokumentární film: Klub je mrtev, ať žije klub!
Jan Švec -
Informační systém pro fotbalový klub TJ Přelovice
Ondřej Šimák -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Lenka Čápová -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha