David Podzimek

Bakalářská práce

Celosvětová marketingová strategie klubu FC Barcelona

Global marketing strategy of the FC Barcelona football club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu FC Barcelona, jakožto předního evropského velkoklubu a jednoho z nejpopulárnějších sportovních klubů na světě. Práce si dává za cíl zanalyzovat přístup zmíněného klubu k marketingovým aktivitám v celosvětovém měřítku a na základě vyhodnocení marketingového výzkumu, který tvoří stěžejní část praktické části, předpoklady fungování jeho …více
Abstract:
This bachelor's dissertation concerns itself with the marketing strategy of the FC Barcelona football club, as a leading European mega-club and one of the most popular sports clubs in the world. The work endeavours to analyse the approach of the aforementioned club to its marketing activities undertaken on a global scale and to inspect the prerequisites for the functioning of its marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Miloš Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59673

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod