Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje – Tomáš Kočárník
Tomáš Kočárník
Bachelor's thesis
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
THE MAIN SUBJECTS IN THE MEDIA MARKET OF THE CZECH REPUBLIC AND PERSPECTIVES OF THEIR FUTURE DEVELOPMENT
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zmapování hlavních subjektů v rámci českého mediálního prostoru a stanovení perspektiv jejich budoucího vývoje. Na začátku se práce soustřeďuje na všechny subjekty, které vstupují do mediálního prostoru. Jedná se tedy o samotná masová média, ale také o reklamní zadavatele, agentury, mediální zastupitelství a oborové asociace. Teoretická část je zaměřená na popis všech …moreAbstract:
The main objective of my bachelor 's thesis is to map the main subject within the Czech media space and to determine the perspective for their future development. At the beginning, the work focuses on all media subject that enter the media space. It 's about the mass media, but also about advertisers, agencies, media representation and trade associations. The theoretical part is focused on the description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Ondřej Novák
- Reader: Ladislav Pátík, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOČÁRNÍK, Tomáš. \textit{Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a~perspektivy jejich budoucího vývoje}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/r9z04l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Theses on a related topic
-
Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Markéta Dubská -
Reklama z pohledu spotřebitele
Beáta Bařáková -
Strategie vstupu firmy Tisk a.s. na zahraniční trh
Radka Landauerová -
Strategie vstupu firmy Tisk a.s. na zahraniční trh
Radka Landauerová -
Aditivní výroba a její dopady na světový trh
Tereza Novosadová -
Autorský ruční tisk
Nikola Tylšová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights