Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi – Šárka Samcová
Šárka Samcová
Bakalářská práce
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodou Mystery Shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu poskytovaných služeb na šesti vybraných pobočkách České pošty, s. p. v Praze a Táboře. Práce se zaměřuje na hodnocení nabízených služeb, konkrétně Zákaznické karty, pracovníků jednotlivých poboček a jejich následného porovnání. Teoretická část zmiňuje oblast marketingového výzkumu, který je důležitý z hlediska pochopení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with method called “Mystery Shopping“, which evaluates quality of provided services in 6 selected branches “Česká pošta, s. p.“ In Prague and Tabor. Thesis is focused on evaluation of offered services, specifically on customer card, employees of each branch and their subsequent comparison. The theoretical part mentions the area of marketing research, which is important to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/r9zfdh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMCOVÁ, Šárka. \textit{Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/r9zfdh/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Lucie Nguyenová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový plán fitness centra a výzkum fyzické atraktivity
Jan Cvrček -
Marketingový výzkum vybraných pojišťoven
Pavla Stachová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery Schopping se zaměřením na restauraci a zaměstnaneckou jídelnu.
Daniela Dorocáková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Yuliya Sazontova