Bc. Jan Sladovník

Diplomová práce

Vliv nových technologií na konzumaci médií

Influence of New Technologies on Media Consumption
Anotace:
¨Tato diplomová práce na téma „Vliv nových technologií na konzumaci médií“ v první kapitole shrnuje historický vývoj konzumace médií a jejich změnu po objevení a rozšíření nových technologií. Hlavním cílem práce bylo vytvořit marketingovou strategii portálu iDNES.cz, který spadá pod mediální společnost MAFRA, a.s. V druhé kapitole je tato marketingová strategie zpracována, kapitola dále obsahuje historický …více
Abstract:
This Master thesis on the topic “Influence of New Technologies on Media Consumption“ summarizes historical development of consumption of media and changes after creating and extension of new technologies. Main goal of this work was to create a marketing strategy of iDNES.cz website, which is owned by media house MAFRA, a.s. This marketing strategy is elaborated in the second chapter. This chapter also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní