Vliv nových technologií na konzumaci médií – Bc. Jan Sladovník
Bc. Jan Sladovník
Diplomová práce
Vliv nových technologií na konzumaci médií
Influence of New Technologies on Media Consumption
Anotace:
¨Tato diplomová práce na téma „Vliv nových technologií na konzumaci médií“ v první kapitole shrnuje historický vývoj konzumace médií a jejich změnu po objevení a rozšíření nových technologií. Hlavním cílem práce bylo vytvořit marketingovou strategii portálu iDNES.cz, který spadá pod mediální společnost MAFRA, a.s. V druhé kapitole je tato marketingová strategie zpracována, kapitola dále obsahuje historický …víceAbstract:
This Master thesis on the topic “Influence of New Technologies on Media Consumption“ summarizes historical development of consumption of media and changes after creating and extension of new technologies. Main goal of this work was to create a marketing strategy of iDNES.cz website, which is owned by media house MAFRA, a.s. This marketing strategy is elaborated in the second chapter. This chapter also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d2mlt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba aplikací pro chytré mobilní telefony se systémem Windows
Jan Sršeň -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Eliška Doubravová -
Chytré telefony v každodennosti jejich uživatelů: život v situačním mixu
Romana Pištěková -
Spotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefony
Petr DVOŘÁČEK -
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
Patrik Obrtel -
Analýza trhu s aplikacemi pro mobilní telefony
Boris Cirok -
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
Kristýna Adámková -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang