Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy – Martina KREJČÍŘOVÁ
Martina KREJČÍŘOVÁ
Bachelor's thesis
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Advertisement, how advertising affects children and ethical dimension of advertisement
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou, jejím vlivem na děti a etickou stránkou. Teoretická část pojednává o obecných informacích o reklamě, zmiňuji historii reklamy a reklamní prostředky, vnímání reklamy a psychologii reklamy. Zmiňuji také etický kodex reklamy. V praktické části se věnuji mediální výchově a uvádím praktické úkoly do vyučování pro žáky.Abstract:
In my bachelor work I deal with advertising, its influence on children and the ethical aspect. The theoretical part deals with general information about advertising, mention the history of advertising and advertising agents, perception and psychology of advertising. I also mention ethical code of advertising. The practical part focuses on media education and we present practical tasks to the teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Identifier:
114132
Thesis defence
- Supervisor: ThMgr. Dušan Špiner, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KREJČÍŘOVÁ, Martina. Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková -
Etické kodexy reklamy u nás a ve světě
Igor Filimonov
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights